
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej

Najpotężniejszy silnik V8 Lexusa testowany na torach wyścigowych sprawi, że szybko poczujesz dlaczego na kokpicie pojawił się czujnik przeciążeń. Siła G, perfekcyjna jakość i uroda nowego coupe to prawdziwa mieszanka dla tych, dla których jazda to emocja.
Zobacz już teraz tę drapieżną sylwetkę i zajrzyj pod maskę jeszcze zanim nas odwiedzisz w Nowym Orłowie.
Spotkanie z Lexusem RC F odbyło się w sobotę 11.X, ale jeszcze w poniedziałek 13.X maszyna zostaje u nas tylko do końca dnia. Zapraszamy.

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Lexus po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W XIX edycji wydarzenia koncerty będą się odbywać od 2 do 23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie.