Dziś otwarte: 08:00 - 18:00
umów jazdę testową
umów wizytę serwisową
Trójmiasto
2019.11.11
TESTUJ NOWEGO RX

Najnowszy Lexus RX to ikona progresywnego stylu i elegancji. W modelu zwiększono precyzję prowadzenia oraz zaimplementowano nowe systemy bezpieczeństwa i integracji multimediów (Apple CarPlay™ i Android Auto™).

Nowy ekran dotykowy o przekątnej 12,3”, połączenie za pośrednictwem Apple CarPlay lub Android Auto i system multimedialny sterowany głosem za pomocą smartfonu, z wykorzystaniem wirtualnych asystentów Apple Siri lub Google Assistant.

W panelu środkowym znajduje się również ładowarka indukcyjna, nowy uchwyt na telefon i kolejny port USB. Kierowcy mogą korzystać zarówno z nawigacji Lexusa MM19 z 3-letnią darmową aktualizacją, jak i nawigacji w swoim smartfonie.

Niezwykle klarowne brzmienie muzyki w nowym Lexusie RX zapewnia 15-głośnikowy system audio renomowanego producenta Mark Levinson.

 

PIERWSZY NA ŚWIECIE SYSTEM BLADESCAN AHS

Lexus jako pierwszy na świecie zastosował „System adaptacyjnych świateł drogowych (AHS) BladeScan”. Nowoczesne reflektory znacznie zwiększają widoczność i bezpieczeństwo na drodze.

Blade Scan AHS sprawia, że znacznie wcześniej można dostrzec pieszych i znaki drogowe. Podczas nocnej jazdy, pieszych można zobaczyć z odległości aż 56 metrów (dawniej 32 m).

 

LEXUS SAFETY SYSTEM +2

Pakiet obejmuje między innymi system ochrony przedzderzeniowej Pre-Collision System (PCS) z funkcją wykrywania pieszych w dzień i w nocy oraz rowerzystów w świetle dnia. Umożliwia odczytywanie znaków drogowych Road Sign Assist (RSA), które są prezentowane na wyświetlaczu HUD oraz na wielofunkcyjnym ekranie na tablicy przyrządów.

Połączenie radarowego aktywnego tempomatu Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) oraz asystenta utrzymywania na pasie ruchu Lane Tracing Assist (LTA), ułatwia kierowcy kontrolę nad nowym RX i zwiększa bezpieczeństwo. Jeżeli system wykryje ryzyko opuszczenia pasa ruchu, LTA ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym i wizualnym lub wibracjami kierownicy, a w razie potrzeby wprowadza korektę toru jazdy.

 

2-LITROWY TURBODOŁADOWANY SILNIK

W 2-litrowej jednostce zastosowano kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą i dwukanałowo zasilaną turbosprężarkę („twin scroll”).

Innowacyjnie rozwiązane sterowanie fazami rozrządu umożliwia przełączanie silnika między pracą w cyklu Otto i cyklu Atkinsona, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

Maksymalna moc silnika wynosi 238 KM, a maksymalny moment obrotowy 350 Nm.

3,5-LITROWY SILNIK V6

Napęd hybrydowy nowego Lexusa RX składa się z 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 działającego w cyklu Atkinsona oraz dwóch silników elektrycznych o dużej mocy. Takie rozwiązanie gwarantuje świetne osiągi i jednocześnie minimalizuje negatywny wpływ na środowisko.

Podczas hamowania lub wytracania prędkości, energia kinetyczna zostaje przekształcona w energię elektryczną przez dwa silniki elektryczne, które wówczas pełnią rolę prądnic. Energia magazynowana jest w kompaktowym akumulatorze napędu hybrydowego (znajduje się on pod tylnymi siedzeniami).

Energia ta wykorzystywana jest podczas jazdy w trybie samochodu elektrycznego (EV) oraz przy przyspieszaniu. Akumulator nie wymaga ładowania ze źródła zewnętrznego - jest doładowywany podczas jazdy.

Zapraszamy na premierowy tydzień 16-23.XI

i jazdy testowe najnowszym RX'em.

 

jazda testowa
zapisz się